Yhteystiedot
Osworks Oy, Osmanpolku 4 E19 37550 Lempäälä (Postiosoite, ei käyntiä), info@osworks.fi
Tuotteet ja hinnat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupassa ilmoitetulla hinnalla.
Pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta teknisestä tai inhimillisestä syystä aiheutuneella virheellisellä hinnalla, mikäli kyseessä on selkeä hinnoitteluvirhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena. (Oikeustoimilaki 32§)
Tilaaminen
Tuotteitamme voi tilata vain verkkokaupan kautta.
Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnolla. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot ja tuotteiden hinnat. Tilaushetkellä annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään tilausvahvistus, jossa ilmenevät tilatut tuotteet ja hinta.
Mikäli et jostain syystä ole saanut tilausvahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostitse info@osworks.fi. Mikäli kyse on ennakkomyyntituotteesta, myyntisivulla on kerrottu, milloin tuote on saatavilla. Jos kyseessä on palvelutuote niin toimituksesta sovitaan erikseen.
Ennakkotuotteiden tilaus
Ennakkotuotteiden tilaus on sitova ennakkotuotteiden toimittamiseen asti. Kun ennakkotuote on toimitettu sinulla on 14 päivän 100% rahat takaisin takuu tuotteen osalta. Ennakkotuotteen suunniteltu päivämäärä näkyy aina kyseisen tuotteen sivulla.
Ennakkotuotteiden osallistujien minimirajat
Ennakkotuotteilla on minimiraja osallistujien suhteen jotta kyseinen ennakkotuote toteutuu. Jos kyseinen minimiraja ylittyy ennakkotuote toteutetaan ja toimitetaan kyseisen tuotteen kohdalla näkyvänä päivämääränä. Jos osallistujien määrä jää alle minimin niin ennakkotuotetta ei toteuteta ja palautamme rahat jo tilauksen tehneille asiakkaille.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Klarna Oy (Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Klarnan verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Klarna Oy tai Klarna Bank AB. Klarna välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Klarnan ehdoista: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/user
Maksaminen
Klarna -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, POP Pankki, Oma SP, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, N26, DNB, SEB, Maestro, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Klarna lasku ja osamaksu. Lue lisää Klarnan lasku- ja osamaksupalvelusta: https://www.klarna.com/fi/smoooth/
Lahjat
Jos tuote merkittiin lahjaksi ostohetkellä ja lähetettiin suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon vastaavan lahjahyvityksen. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti. Jos tuotetta ei ostettaessa merkitty lahjaksi tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sinulle myöhemmin, lähetämme lahjan antajalle hyvityksen ja hän selvittää palautuksesi.
Tuotteen vaihto ja palautus
Tuotteen palauttamiseksi sinun tulee ottaa yhteyttä sähköpostiin info@osworks.fi
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos tuote on viallinen tai vaurioitunut, lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@osworks.fi. Lähetämme sinulle ohjeet vaihtoa varten.
Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän toimituspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Vaihto- ja palautusehdot on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa. Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla avaamaton ja alkuperäisessä pakkauksessa. Helposti pilaantuvia tavaroita, kuten ruokaa, kukkia, sanoma- tai aikakauslehtiä ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy tuotteita, jotka ovat intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia aineita tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Ei palautettavia tuotteita ovat esimerkiksi lahjakortit, ladattavat ohjelmistot tai tiedostot, jotkut terveys- ja henkilökohtaiset hygieniatuotteet tai nesteet ja kemikaalit.
Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme ostokuitin. Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle. Ota yhteys myyjään ennen palautusta. On tiettyjä tilanteita, joissa vain osittainen palautus myönnetään:
Selkeitä käytön jälkiä sisältävä kirja CD, DVD, VHS-nauha, ohjelmisto, videopeli, kasettinauha tai vinyylilevy, joka on avattu. Mikä tahansa esine, joka ei ole alkuperäisessä kunnossa, on vaurioitunut tai puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme. Emme hyvitä tuotteita, jotka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen.
Yrityksille: Verkkokaupan tuotteilla ja palveluilla ei ole yritysten välisessä kaupassa palautusoikeutta. Tarjoamme kuitenkin kaikille verkkokaupan tuotteille (pois lukien kumppanuustuotteet) 14 päivän tyytyväisyystakuun tuotteen / palvelun vastaanottamisesta. Mikäli haluat perua tilauksesi, laita viestiä sähköpostitse info@osworks.fi. Rahojen palautuksen jälkeen menetät pääsyn ostettuihin digituotteisiin.
Hyvitys
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos palautuksesi hyväksytään, hyvitys käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa. Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään. Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@osworks.fi. Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennuksessa olevia tuotteita ei voi palauttaa.
Tarvitsetko apua?
Ota yhteyttä osoitteeseen info@osworks.fi hyvityksiä ja palautuksia koskevissa kysymyksissä.
Asiakastietojen säilytys
Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Lue lisää